2011. április 21., csütörtök

Egy csodás tavaszi csütörtök

Oh ez is egy isteni szép tavaszi Budapesti csütörtök volt!

Délután sétáltam a csodás, felújított Duna korzón a Március 15-i tértől egészen a Margit - hídig ( hihetetlen, hogy 2 éve kezdték el a Margit - híd felújitását és még mindig csak pár kandelláber van csak felállítva a hídon...hogy a 4 - es metróról már ne is beszéljünk, arról már csak, mint valami mítoszról beszélnek :)

A nyugati téri aluljáróban pedig egy csoda várt rám :-) Kürtöskalács büfé, ahol isteni finom és friss vaniliás kürtöskalácsot vettem 398,-Ft ért! :)Huu gasztronómiai orgazmus!!!
Nagy sajnálatomra a magyar eper 2500,-Ft és a görög eper 1200,-Ft kilója..., de fogok venni, mert imádom :)

Délután fél 5 től megnéztem egy egész érdekes filmet, krimit, párhuzamos dimenziók, a múlt és a jövő - nézzétek meg!

Este pedig Nemzetközi Családi Találkozó volt a Trófea Grill all inclusive étteremben, mivel tesómék Svájcból, én Au - ból, anyuék meg Bp ről voltak ott :))Most soroljam a menüt ? :-))) Na jó, ettem szarvast, nyúlat, csirkét, fürjtojást, somlóit, gyümit és pár sört és pezsgőt is ittam :)

2 megjegyzés: