2011. április 16., szombat

2011 március 25 - április 04, Queenslandi nyaralás:

Terveztem egy szuper 11 napos queensland-i nyaralást a barátaimhoz Szilvihez és Gáborhoz Brisbanebe és Helensvalebe, Gold Coastra Júlihoz és Ricsihez. Nagyon jól éreztem magam március 25 és április 4 között, még egyszer köszönöm a vendéglátást Mindenkinek! :-)

Reggeli érkezésem után, a reptéri vonattal mentem be Brisbane-be, ahol Szilvivel találkoztam, letettem a cuccomat és elmentem várost nézni, míg ő délig dolgozott még.

Nem semmi, ez Szilvi irodájából a kilátás a Brisbane folyóra, ami most igen barna, sáros színű az idei áradás óta, amikor is a város súlyos károkat szenvedett!

Botanikus kertben kezdtem a sétámat, az idő isteni jó volt!

Az Árpád - hídnál :-))) ez is az egyik híd Brisbaneben, a folyóparti sétányon kerültem meg a belvárost...

...majd átmentem a Story Hídon, itt ezt lehet megmászni - kis koppintásnak érzem Sydneyről :-)

Ezután visszakanyarodtam a Queen utcán Szilvi irodájához és elmentünk hozzájuk egy jót ebédelni, majd...

...felbuszoztunk a Mt Coot-ha hegyi Planetáriumba és megnéztünk egy előadást a csillagokról.

...majd a kiállítást is megtekintettük, ahol magyar űrhajózási bélyegeket is találtam!