2011. április 10., vasárnap

2011 március 04, Cronulla beach

Nem, nem tévedés...februárban nem volt említésre méltó esemény, legalábbis amiről kép is készült volna... :-) Szóval irány március! :)

Egyszer voltam tavaly Cronulla beach északi részén Judittal, de most eldöntöttem, hogy Cronulla többi részét is megnézem.


Cronulla partra vonattal mentem, ez az egyetlen tengerpart, ahová közvetlen vonattal ki lehet menni. Éppen Sydenham ( ejtsd: szídünhem ) állomáson szálltam át a vonatra, amikor sikerült lefotóznom a repcsit, ez az állomás arról híres, hogy itt szó szerint a fejed, a vonat felett szállnak el a gépek, majdnem levágva a vezetékeket, olyan alacsonyan :-)
Ez a repcsi magasan repül, de tényleg láttam nagyon közel elrepülő gépeket itt, hatalmas zajjal...


A belvárosból 45 perc alatt érhetjük el Cronulla vasútállomást.


Gunnamatta Park, ahol évszázadokkal ezelőtt az őslakos Dharawal emberek halásztak és festettek csodás sziklarajzokat a part melletti sziklahasadékokba, melyek azóta áldozatul estek a modernkori városfejlesztésnek...


Cronulla beachre átvágtam egy kis, szűk ösvényen és erre a csodás, egzotikus Frangipani fára bukkantam. Érdemes, nagyítsátok ki egy klikkeléssel ezt a képet, a szépséges sárgás - fehér virágok elképesztően gyönyörűek!


Dél - Cronulla partvidék, háttérben a nyílt tengerrel


A tengerparton végig sétány vezet, áldás a kocogóknak, sétálóknak, anyukáknak :-)


Ez a Cronulla part homokos fövenye


Ez pedig a cronulla-i sétálóutca


Fifi Chicken - :-), apu hívott engem régebben fifinek, nem tudtam, hogy van egy csirkés és tengeri étkek büfém Sydneyben :-)))


Itt meg ki van írva, hogy TURO TURO, gondoltam bemegyek, de se túró rúdi se túró nem volt... :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése