2011. április 8., péntek

Ügyintézés Ausztráliában...

Ausztrália fejlett ország, az egyik legfejlettebb...na mármost ha ügyintézésre kerül a sor, akkor két verzió van:

1,
sima, gyors, kedves, mosolygós munkatárssal és minden meg van percek alatt...hmm ilyen is volt :)

2,
értetlen, zavart, buta ügyintéző logikátlan gondolkodással, hülye indokokkal és okokkal érvelve és minimum pár nap, de lehet akár jóval több is az ügyintézés - na erre egy mai példa :-))))

Írtam egy volt munkahelyemnek, hogy ne küldözgesse az emailjeit, hanem legyen szíves töröljön az adatbázisból, ami tudjuk kb 1 perc, bemenni az adatbázisba és megnyomni a törlés nevű gombocskát majd egy OK gombbal nyugtázzuk és az adott email már törölve is lett és soha többé nem kap a kedves ügyfél emailt...na a levelezést bemásoltam :-)
--------------------------------------------------------
Dear Chris,
Please delete my email from your list immediately,
thks
Tibor
Azaz:
Kedves Chris, kérlek töröld az emailem a listából azonnal, köszi Tibi
-----------------------------------------------------
válasz pár perc múlva!

no problem Tibor, we definitely will, it may take a few days so bear with us,
Chris

azaz: semmi gond, ki fogjuk törölni de lehetséges, hogy néhány napot vesz igénybe....

Kérdezem: micsodaaaaaa igényel több napot ???? :-)))
Na ez az, amiről beszélek, egyszerűen épp ésszel nem tudod felfogni, hogy mi van itt, néha mintha egy szegény országban lennék, ahol igen szegényes a kommunikáció....

Na szóval ez az ügy vicces :-))), de komolyabb ügyekben is kb ilyeneket írnak vagy hogy majd hívjon fel minket vagy jöjjön vissza, de ha hívod embert nem érsz el.....szóval ehhez képest a magyar ügyintézés szuper jó sok esetben!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése