2009. július 23., csütörtök

Beszámoló - kicsit megkésve :-)

Sziasztok,

Igen igen kicsit megkésve, de írom a blogot. :-)

Az a helyzet, hogy esténként nem nagyon van rá erőm mire hazaérek az egésznapos járkálás után. Bizony ezerrel keresek még állást, igen ebből tudjátok itt sem aranyból van a kerítés :-) Kitartó és optimista vagyok és mindenkinek köszönöm a bátorítást, aki írt és gondolt rám, jól esik.

Huu mivel is kezdjem hirtelen...annyi minden történt már....

Bocsássatok meg, ha most nem leszek olyan humoros mint eddig, de megint éjfél van majdnem.

Most megpróbálok pár értelmes sort összehozni, de csak szöveg egyelőre, de megigérem, hogy ezt és az előző bejegyzést is feltöltöm, azaz színesitem mihamarabb képekkel.

Akkor kezdjük:

JÚLIUS 13

Nagy Nap, ekkor kezdődött a suli...hmm nem egészen úgy zajlott a beiratkozás az első nap, mint számítottam hmm...sok ember, tömeg, kissé anarchia, fejetlenség és pár rossz info is nehezítette az életemet de sebaj legyünk lazák ahogy az aussie-k is mondják: no worries! Minden OK.
Aki nem tudja, turizmust hallgatok. Miért ?
Mert 1, ez volt a legolcsóbb és 2, ez a szakmám is, oh milyen jó párosítás :-)

Suli: hmm mit mondjak, jó helyen van közvetlen a rendörség mellett, de tényleg. Sok sok diák, osztályban kb 30 an vagyunk. Megoszlásilag ha kérdezed, hát ugy 25% fehér a többiek meg ázsiai helyekről érkeztek indonéz, vietnám és thaiföldi emberkék. Már van egy thai csajszi, egy indonéz jakartai csaj, egy jávai srác és egy braziliai srác osztálytárs haverom. A tanárok jó fejek, egyik mondta is, hogy nála az exam, bocsi, a vizsga open book basis, azaz nyitott könyvből lesz, azaz bármit kinézhetsz bárhonnan, puskázni sem kell :-) Azt mondta az élet is egy nyitott könyv, mivel ha valamit nem tudsz az életben is megnézheted a neten, egy könyvben vagy megkérdezheted telefonon, személyesen - hát igen ezt a rugalmas, modern hozzáállást már szeretem olléééé !

Általában minden nap azzal megy el, hogy interneten és személyesen állást keresek. Na azért jut idő másra is persze, itt vannak a tengerpartok...hmmm...meg már bicajozni is voltam...

JÚLIUS 16


Tök jó, gyerekek itt isteni a tél tényleg! Azt mondják ez a tél közepe, a leghidegebb napok vannak azaz nappal 23 - 26 fok, süt a nap! Ok persze van néha szél meg du-ként hüvösebb néha az idő, szóval változó, de majd a képekről látjátok milyen is a sydney-i tél...pálmafák, tengerpartok...mert van itt jó pár nem csak egy...


Oh igen, ma délután gondoltam bevetem magam a sztárvilágba, így elmentem egy közvetitő céghez, aki statisztákat, meg reklámra arcokat közvetit ki. Jó kis referenciáik vannak: jó pár nagy cég mint Westfield, Virgin, Samsung és jó kis filmek mint pl A gyürük ura, a Szivtipró Gimi sorozat...
A belépés feltétele egy 250 dolláros profi képre befizetés lett volna, de mondtam, hogy ezt majd a melóimból vonják le..addig is megigértem nekik, küldök valami használható fotót magamról. :-)

JÚLIUS 18

Igen, igen ez is nagy nap - első egy napra szóló alkalmi melóm !
Ezt figyu: 500 fős indiai esküvőre mentünk ki 8 an fiatalok, felszolgálni pincérként. Már előtte lévő napon bevásároltam szép fehér inget, fekete nyakkendőt, mellényt, nadrágot, cipőt. Le is fotóztak..., valahogy meg kell szereznem... Kb 1 órát utaztunk a belvárosból, a helyszin indiai templom, gazdag, előkelő negyed a külvárosban. Hoppá, ugye templomba nem lehet belépni cipőben, végig zokniban kellett felszolgálni, dupla zoknit vittünk...jól jött, bár igy is hideg volt reggel a padló.

Elöször üdvözlö italokat rendezgettünk, öntöttünk ki pohárba, majd jöttek a reggeli snackek felszolgálása a vendégeknek. Mindenki színes, selyem ruhákban flangált, meg persze öltönyben, itt volt puccba vágva az india elit színe java hehe. Én meg ügyesen szlalomoztam a tálcával a vendégek között mint egy igazi pincér :-) és a fejemre még egy narancssárga kendőt is kellett kötni. Ezután asztalok átrendezése, ebéd, a büféasztal rendezése, feltöltése és állandó figyelése mi fogy el épp. Kezdetben enyém volt a rizs és a kenyér, de aztán már mindenre kellett ügyelni. Szép méretes tálcákkal kellett rohangáln ia tömegben, az asztal és a konyha között, sőt mégszernecsémre a szép gatyámban a konyhában is mosogathattam a méteres edényeket egy ideig, taposva a piszokban, lében...majd kb 10 perc ebédszünetet kaptam. Valami maradékot összekapartam a konyhából, aha persze not spicy étel azaz nem csípős...persze hogy az volt !!! Ettem hozzá paradicsomot meg rizst igy túléltem :-) A vendégek du leléptek szépen lassan, takaritás, szemétszedés, diszek leszedése és már meg is volt a meló.

JÚLIUS 19

Elhatároztam, hogy a tegnapi melót kipihenem ma. Irány Bondi beach ! Idő isteni volt, pici izomláz még maradt a tegnapból. Tényleg ez fantasztikus, hogy az ember a belvárosból alig fél óra alatt kijuthat a tengerpartra! Ez a bejegyzés, majd a képekkel lesz teljes értékű..coming soon..hamarosan :-)


Pezseg az élet Bondi parton, kávézók, éttermek teli emberekkel, de ami nagyon jó a szemnek: a sok sportszerető ember. Futnak, szörföznek, fürdenek, bicajoznak! Kisgyerekek a parti medencében fürdenek télen !

A szörfösök a vizben próbálják elkapni a jó hullámokat. A parton bikinis csajok futnak a homokban. A sétányon pálmafák lengedeznek a parti szellőben...ugye ezek nem egy téli képhez illenek ? Pedig itt jelenleg Sydneyben ilyen a tél, ez van.

Jó kis séta után én is csatlakoztam jó pár fiatalhoz és leültem a parti fűbe csodálni a naplementét, ami kissé korán du 5-kor megy le, de nagyon szép.


JÚLIUS 20

Hétfőn nyitásként elhatároztam összekötöm a melót, azaz a melókeresést a hasznossal. Elmentem egy újabb szép partra a Coogee beach-re osztogatni az önéletrajzaimat. Kellemes buszút után megérkeztem a csodás beach-re. Itt is a képek majd magukért beszélnek. :-)



Itt annyira jó idő volt, hogy bementem a vizbe is bokáig a tengerbe, télen olléééé :-)


Egy srácot megkértem, hogy fényképezzen, aztán meg jól elbeszélgettünk a parton.
Egy skót srác volt, aki csak kijött egy évre utazgatni és majd ha elfogy a pénze mondta, lehet, hogy dolgozik is... nem semmi :-) Szóval hétfő délután, szikrázó napsütés, tengerpart, laza dumálás - mintha más dolog nem is lenne, csak ez a nyaralás érzés....aztán nyakamba vettem a parti sétányt és környékét és mindenhová szinte bementem érdeklődni meló után. Sok helyen azt mondták, még nincs szezon, meg suliszünet van, de kitartó vagyok. Pihenésként uzsonna a parti parkban: ásványviz, banán, eper, keksz...


JÚLIUS 21


Kedd délelött kipróbáltam Szilvi monti bicaját, elmentem felfújatni a gumit a közeli benzinkúthoz, már olyan jó megszoktam a balra hajtsot itt :-)
Aztán utánuk mentem a parkba.
A közelben van egy nagyszerű hely, ahol Bence a kissrác játszhat a játszótéren és mellesleg isteni a kilátás a belvárosra.

11 megjegyzés:

  1. És milyen volt a piás tanfolyam, amit meg kellett csinálnod? Ancsa

    VálaszTörlés
  2. Várjuk ám a képeket nagyoooon!! :-)
    És drukk ezerrel a meló miatt!! HAJRÁ TIBIKE!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Már nagyon kíváncsiak vagyunk a fotókra! :)

    VálaszTörlés
  4. Megérkeztek a képek... ..huh, már bánom, hogy nem mentem Veled.... ;) Pusziii :)

    VálaszTörlés
  5. köszi a fotókat, de amire igazán kíváncsiak vagyunk, azt miért nem tetted fel, tudod a narancssárga kendős pingvin ruhást... :)

    VálaszTörlés
  6. The world is just awesome! Gyönyőrű helyek :)

    G.

    VálaszTörlés
  7. A manó se tudja, hogyan működik ez...szóval TibDö elolvastam, ami összegyűlt. Ami azt illeti, aszittem már regényhegyeket fogok itt találni...hol vannak a kenguruk? Meg a pókok? Ja és a Bigsí???

    VálaszTörlés
  8. Ez genyaság, mi az, hogy jóváhagyás. Na ne, hogy DöBitang lesz a cenzúra...nem is tudom, hogy írjak-e még...Vagy automatikus a jóváhagyás? Amúgy a narancssárga jelmezes fotót én is várom.
    Majd lassan azt is kitalálom, hogy a manóba kapok nevet itt, gondolom regisztrálnom kellene valahol (Teszter)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon klasszak a fotók, gyönyörű a táj, a tenger, és egy jóképű magyarFickó, feliratos polóban! és persze Szilvi és Bence is aranyosak! Puszi Anyóca

    VálaszTörlés
  10. Hajrá Tibi, írjál többet :)

    VálaszTörlés
  11. Jó tanulást! Bár jó lenne nyitott könyvből vizsgázni itthon is :D
    Sok sikert továbbiakra is! :)

    VálaszTörlés