2009. július 1., szerda

Megerkeztem Sydneybe a 20 fokos napsuteses telbe !

Hol is kezdjem ? Hat csak roviden, mert mar lassan ejfel van, le kene fekudnom, de most meg mar nem birok magammal.

Szoval a jun 29 es indulas utan laza brutto 35 oras utazas ( benne volt az 5 oras London es 3 oras Bangkok varakozas is ) utan viszonylag frissen kaszalodtam elo a gepbol es a nagy napon, julius 1 en kileptem Sydneybe mint aussie tanulo.

A nagy tomeget megelozve siettem az utlevel controllhoz, na erre nezegetik az utlevelemet es odaintenek egy Belat aki magaval invital a bevandorlasi iroda ele mondva, hogy varjak. Na jol kezdodik... majd picit izgulva mar, de megnyugodva atvettem az utlevelet, azt mondta az officer csak rutinbol volt.
Ezutan irany a csomag felvet, na azzal itt sem sietnek, okes egy Boeing 747-400 as gepet nem is pakolnak ki percek alatt.

Kovetkezo sorbanallas: karanten - mit hoztal be cimszoval ? Mondom nalam csak muzli van meg aloe vera tea..., miii ??
Ismetlem... for...ver living tea, na ezt meg jobban nem ertette...igy csak atvilagitottak a cuccaimat es ki se pakoltattak, itt meg ezen lepodtem meg. Mehettem vegre ki, ahol Zoli mar vart.

Lakas: a szobam pici, aranyos, de este hideg, mert ugye itt nincs futes illetve futhetsz villannyal...de ramagy a gatyad is.
Amugy nappal ma csodas ido volt, rovidujjuban is siman lehetett setalni, mondtak is a haverok, hogy ez nem tipikus itt.

Elso koltesem: uditok es belfoldi telefonkartya a kozeli Convenience Store ban azaz non stop boltban es a muffin suti persze :-), sort is vettem volna, de Oz ( Ausztralia ) -ban nem kapsz sehol alkoholt kozertben, csak italboltokban ( Liquor store )es kb este 7-ig vannak nyitva. Van azonban bundabergi gyomber sor, az nagyon fincsi.

Aludni megprobaltam ezutan a kis vasarlas utan, de nem ment. Hamarosan fel egyre jott Orsi es beszelgettunk egy jot es meghagyta, hogy ettesem meg a halakat csak ugy erzesre, valami szines lapokkal meg fagyott, veres kukacokkal, melyek kis kocka formakban sanyarogtak a hutoben. Hmm fura izlese van ezekbnek a halaknak itt, vagy tan kis piranhakat tenyesztenek itt netan ? :-)

Kora delutan setara indultam a kozeli utcakba, majd lesetaltam a Levendula obolbe - Lavender Bay - es csodaltam az esti fenyekben tundoklo oblot, a szepen kivilagitott Operat es a Kikotoi hidat. Hazafele Oz lotto vasarlas volt a program, mert Zoli meselte, hogy 106 millio Dollart nyertek mult heten !!!

Itthon pici segitseggel, Zoli felesege kozremukodott - megigenyeltem neten az adokartyamat amit ha igaz postaznak 28 napon belul es ingyenes raadasul. Erre feltetlenul szukseged van, ha dolgozni akarsz.

Most megyek is, mert mar ejfel van itt, meg ram is ferne mar egy jo kis alvas...
folyt.kov

5 megjegyzés:

  1. Remélem hamarosan beüzemeled a laptopodat, és lesznek ékezetes betük is! Nem tudtam eldönteni h. az Orom vagy az Öröm utcában laksz! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez hirtelen ment, az biztos. Sok sikert neked ozzi földön!

    VálaszTörlés
  3. Ugye milyen rossz,ha nem kapsz visszajelzést, h olvasnak? :) tegyél ki egy számlálót, aztán tudod, h hányan is jártak nálad! :) amúgy mindennap benézek hozzád, még ha nem is írok semmit sem, de sztem, a többiek is ugyanígy vannak vele! :)

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert az álmaidhoz! Tetszik a blogod ...hajrááá!:)

    VálaszTörlés
  5. te itt voltal 5 ora londonban es nem is szoltal?????
    Orulok, hogy vegre kint vagy...:)
    Sylvie

    VálaszTörlés