2009. július 2., csütörtök

Most nyar van vagy tel ? :-)



Nyugis kertvaros, itt lakom.


Ime a szobamban :-)

Komolyan elgondolkoztam ma a fenti kerdesen..ugyanis ragyogon sutott a nap, azurkek volt az eg es raadasul meleg is volt, erovel is birt a napocska, rovidujjuban setaltam delelott a Darling Habourben. Kek eg, palmafak - egeszen jo teli tajkepnek ugye ? :-)





Ez Sydney egyik szorakozonegyede, vannak itt meno ettermek, barok a Kings es a Cockle Bay Wharf-ok menten, lathatunk IMAX 3D mozit, bulihajot, bevasarlokozpontot, akvariumot, hotelt, tengereszeti muzeumot, kinai kertet, sok mindent. Vidaman setaltam a molokon es jo par helyre beadtam az oneletrajzomat, mert ugyebar mihamarabb melot kell talalnom.

Ma mar voltam is interjun, igy a masodik napon, lehet, hogy gyors vagyok :-) na igy se lattatok meg sokat :-)



Ezutan setaltam a belvarosban, jartamban-keltemben szortam az oneletrajzokat, hivtak a haverok is kozben, szervezodnek a hetvegi programok...szulinapi buli, kirandulas a Kek-hegyekbe kocsival stb..

Utamba esett egy supermarket, ez most epp a Coles volt, itt bevasoroltam, hogy legyen kaja otthon, na mit is vettem hmm: felvagottat, sajtot, muffint persze :-), joghurtot, draga paradicsomot, mandarint es rozskenyeret, ja es ANZAC reggeli kekszet, amivel 60 centtel tamogatom az aussie veteranokat!



Ilyet is lehet kapni ;-), de erre a helyi magyarok azt mondjak, hogy ugyanmar ezt itt csinaljak. Majd elvisznek olyan boltba, ahol igazi, eredeti magyar termekeket lehet vasarolni! Ilyen pl a Kemeny store Bondi beach-en.

3 megjegyzés:

  1. Granulalunk az Uj Ozzi Sztyudentnek es minden jot kivanunk Almaid megvalositasahoz :O)))

    VálaszTörlés
  2. Ja,szerintem a Kemenynel jobb a szloven hentes Petershamben, de persze mindent latni kell :))

    VálaszTörlés
  3. sok sikert az állásvadászathoz!!! Remélem, leírtad, amit küldtem!!! Jó hétvégét!!!

    VálaszTörlés