2011. április 16., szombat

2011 április 16, Behoztam magam! :-)

Tényleg hihetetlen, de végre behoztam magam és leírtam minden blogbejegyzést, amivel el voltam maradva!

A nagy hír kedves Blogolvasók Nektek, hogy holnap hazaköltözöm Ausztráliából...erre sok okom van...és a szívem is hazahúz...de a jó hír, hogy NEM MARADTOK BLOG NÉLKÜL :-)

Elhatároztam, hogy folytatom a blogírást a magyar élményekkel, igen, ezzel is hirdetve Hazánkat, hogy megtudják a kint élők - amúgy tudják! - milyen nagyszerű ország Magyarország!

Tehát a blog weboldal változatlan: tibiau.blogspot.com de a tartalom otthoni élményekről fog szólni. Higgyétek el nekem, otthon is van számos hely, város, park, ahol nem jártunk még és felfedezésre vár, de írok akkor is ha úgy érzem vagy találtam valahol egy jó kis spirituális üzenetet ( ugyanis érdekel az ezotéria ).

Természetesen ha valakit érdekelnek az ausztrál élményeim, tapasztalataim, nyugodtan vegye fel a kapcsolatot velem:
email: tibiau2005@yahoo.com

Mindenkinek további jó olvasást kívánok és következik hamarosan:
Utam a HUNOK földjén!
:-)
üdv
Tibi

1 megjegyzés:

  1. Jó az új cím! :) Várunk haza, bár csak májusban talizunk majd!

    jó sokat írtál, de majd melóhelyen behozom...

    VálaszTörlés