2011. április 20., szerda

Április 19 és 20 - felpörögtem :)

Szóval felpörögtek az energiák itthon! Nem hiába, hazahúzott a szívem... és a szív útja az igazság útja!

Tegnap ebben a gyönyörű tavaszi napos, meleg időben elmentem és vettem előfizetéses telefont, tehát új számom van, minden régi szám törölhető! Aki esetleg nem kapott volna sms-t vagy emailt tőlem, írjon emailt és megadom az új számom!

Azután tegnap délután végre láttam a kedvenc Margitszigetem,


ahol jót söröztem ott ( Dreher Classic ) egy jó barátommal majd a naplementét is megnéztük!

Ma meg április 20, ma volt a tökéletes nap!
Túl vagyok egy sikeres állásinterjún így visszatértem 2 év után az idegenforgalomba és utazási irodában dolgozom megint, ez itt 2 nap után sikerült, Auban 2 év alatt nem... és egy nagyon jó randi is volt ma, őzlevest ettünk cipóban és somlóit ettünk,

majd Margitszigeten napoztunk. Délután 4 kor meg találkoztam Gergővel, Au sorstársammal és jókat röhögtünk, sétáltunk a csodás Andrássy úton,


majd a Városligetben és Liszt Ferenc téren ittam új citromos Soproni sőrt! :)



4 megjegyzés:

  1. Örülök, h jól indul az itthoni élet! Jelentem,végig olvastalak! Jöhetnek az újabb történetek!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Aktivabb olvasod leszek, mert otthoni hireket szallitasz. :)

    VálaszTörlés
  3. na mit szólsz?
    megtaláltalak!! :-)

    nagyon igényes a blog. további sok szép élményt kívánok, hogy további bejegyzések születhessenek.

    hajrá, hajrá !!!
    :-))

    VálaszTörlés
  4. bocsi...

    az előző bejegyző reitimarcsi voltam...a várból

    de nem a királylány :-))

    VálaszTörlés