2009. november 3., kedd

40 fokos hőség Sydneyben, November 3-án !

Mai beszámoló kivételesen a mai napra vonatkozik :-) igen, hihetetlenül forró nap köszöntött Sydneyre a mai napon!
Bizony: hivatalosan ma 37 fok volt Sydneyben, amit ugye árnyékban mérnek, tehát bátran mondhatjuk, hogy 40 fok tuti volt a napon állva!!
Hivatalosan tavasz van, de ez a hőség határozottan trópusi meleg volt, néhol még a pálmafák is vízért könyörögtek :-)

Éppen átérzem a forró nyári hangulatot Coogee beach - en...és a talpam is érzi a forró járdát!

A Csábi család, Bence a három testőrből :-)

A jó hír, igen bekentem magam :-)

Asszem teljesen megörültem...és mindenről megfeledkezve rohangálok a jó meleg tengerben...
Lehet, hogy pont itt kaptam napszúrást :-) vagy egy rock koncerten érzem magam :-)

Önfeledten, mint egy kisgyerek... :-) azt hiszem itt éltem ki az idén kimaradt nyári balcsi élményeket...

A Csábi család nyaral vagy Mézgáék a világ körül ? :-)


Sziasztok kedves barátaink otthon, legközelebb újra jelentkezünk tavaszias vagy épp nyári időjárás jelentésünkkel ! :-) Nyugi, tudom Budapesten most hideg van, de majd én is átérzem, ugyanis dec végén hazalátogatok egy rövid időre!

5 megjegyzés:

  1. Hello!
    Győrben esik a hó! :) Jó fürdést! Azért az is érdekel mik történtek aug. 8 és nov. 3 közt! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Látom, behúztad a hasad a képeken :o) . Vagy tényleg eltűnt? Amúgy kicsit sem irigykedünk, áááá.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez igen! Mi itthon didergünk, Te ott strandolsz!

    VálaszTörlés
  4. küldhetnél egy kis meleget fénypostával!!!

    VálaszTörlés
  5. Hali!
    Máris haragszom Rád: levelet elolvastam, felregeltem, itt ragadtam, melo helyett végig is olvastam az egészet :DDD
    Mondhatni jol kibaxtál (na nem velem, a meloval :DD).
    De a számlálót csak eggyel növeltem, mivel együltő helyemben nyomtam végig az egész blogot. Még jó, hogy nem jövő ilyenkor kezdtem el o))
    Szóval megkésve bár, de sok sikert kinn, találd meg az álmaid, és blogolj sokat! Nomi

    VálaszTörlés