2009. november 10., kedd

Szakmabeliek ( utazásszervezők ) figyelmébe !

Sziasztok kedves szakmabeli kollégáim,

Az alábbi kis történet nektek különösen fog tetszeni, de szerintem mindenkinek mulatságos lesz:

Mivel megyek haza idén karácsonyra a már meglévő jegyemmel, gondoltam bemegyek egy utazási irodába és megérdeklödöm, mennyi lenne egy retúr repülőjegy Budapestről Sydneybe januárban és visszaútra amikorra van hely. Na igy is volt, itt North Sydneyben be is mentem a supermarkettel szemben lévő irodába ( név nem fontos ) :-) Egy kedves idős hölgy ült bent.
Angolul zajlott a beszélgetés amugy :-))))

- Jó napot kívánok! - mondom.
- Miben segíthetek ? kérdezte Ms T.
- Megnézne nekem mennyi lenne egy retúr jegy Budapestről Sydneybe jan ban és visszaútra nov ben a Cathay PACIFIC airline al ? Budapest 3 betűs rendszerkódja: BUD h segítsek.
- Oh köszönöm.
- Ha jól tudom Róma vagy Frankfurton keresztül repül és persze Hong Kongon át.

Pár perces szünet, üti a gépet...

- A legjobb ár az Emirates re lenne...ööö mennyi is ?
- Leirná egy papirra nekem..

Pár percre elmegy, keress egy céges papirt, visszajön egy céges cetlivel és ráirja igy !!!

EMMIRITS 2445 Aud !!!!

Ajaja itt kicsit megrengett a bizalmam, milyen repjegyes lehet az aki nem tudja leirni sem az Emirates légitársaság nevét ajaj ... !!! Hogy nézhet ze jó helyeket és árakat az utasoknak ???
De még nincs vége a meglepetéseknek...

- Hát az nem igen jó ár...sőt...
- Én a Cathay re lennék kiváncsi...Róma vagy Frankfurton át...

Újabb pár perc molyolás a gépen...

- ööö Rómán keresztül nem adja ki a rendszer...
- Az hogy lehet, ez jól látom Galileo, mi is ezt használjuk Európában...akkor legyen Frankfurt.
- Azt kiadja..
- Remek :-) mennyibe kerül ?
- öö....hát ezt nem árazza be...
- Neeem, az meg hogy ?
- Nézze meg.. és felém forditja a monitort... :-)))) Kész voltam már :-))
- Megnézné még a China Airlinest ugy hallottam jó árai vannak Bécsből Taiwanon keresztül Sydneybe...
- ??? Mi a rendszerkódja a China Airlinesnak ?

ÚRISTEEEEN ! Ilyet kérdez egy utastól ?????????????

- CI mondom.
- Köszönöm.

Ilyenkor már kész voltam, nevetni sem mertem a döbbenettől.. :-)
- ööö az is drága a rendszerben...jobb lenne ha talán otthon Mo on nézetné meg.
- Értem, megnézne nekem még valamit ?
- Sajnos már nincs rá időm, el vagyok foglalva...

Na én ilyet mondtam volan egy utasomnak is... no comment :-)

- Ok, köszönöm, viszlát

Remélem szereztem nektek pár vicces percet, szép napot, jó munkát mindenkinek !

1 megjegyzés:

  1. sok állástalan fiatal jól angolul beszélő magyar ülhetne a köcsög öregpicsa helyére.Rúgasd ki, és ajánlj be valaki ismidet, és már megtetted az év jócselekedetét :-)

    VálaszTörlés