2011. december 24., szombat

Okt 28: egy felhőtlen bicajozás egy tavaszias hétköznapon :)


Igen, gondoltam bicajozásra magammal viszem a gépemet és csinálok néhány csodás képet a fejkődő, szépűlő Budapestünkről :), hogy távoli aussie barátaim és persze minden itthon élő kedves szerettem és barátaim lássák ezt a szépséget! Ez a felújjított Károly körút bizony, a Deák térnél.


Ez a kép nekem olyan dél spanyol benyomást kelt, de igazából a Kecskeméti utca és Szerb utca sarka, felújjítva, mely...


az Egyetem tér mellett fekszik. Ott is modern padok és burkolat.


A Fővám tér hangulata, mintha egy római téren sétálnánk...mindenki üldögél, nézelődik, kávézgat és a világ gondjai egy pillanatra nem is léteznek :)


A szépen helyreállított Március 15.-e tér a Fővárosi Nagyboldogasszony Plébániával


És a világszinvonalú Duna korzó, háttérben a Lánchíddal és Mátyás templommal
(hát igen a Mátyás templomot az én ablakomból is látni este kivilágitva!)


A kedvencem a bicikliúttal is ellátott, szépen restaurált Margit híd, gyönyörű kandelláberekkel és kerítéssel.


Tavaszi színek ősz közepén a Margitszigeten... :)

1 megjegyzés: