2011. december 5., hétfő

Július 4, egy vidám hétfő


Adritól indultam munkába, de mivel ő hamarabb indul, hamarabb indultam én is :)
Már reggel 8 fel az Astoriánál voltam, amikor besétáltam a munkahelyre, de útközben megálltam olvasni a Károlyi-kertben. Csodás reggel volt, meleg, napsütéses és tök jó volt nyugodtan olvasni ebben a kis zöld oázisban, míg mások siettek a melóba, én meg napoztam és olvastam :)
A kert érdekessége, hogy századeleji stílusú wc is található itt nagyon szép állapotban.


Apró oázis a Belváros aszfaltsivatagában, amelyről még sok helyi lakos sem tud. Aki viszont egyszer bejutott a kerítésen, csak ámul. Sokan talán még a létezéséről sem tudnak, pedig pár lépésre van Pest egyik legforgalmasabb csomópontjától, az Astoriától. Egy perc séta a Múzeum körúton a Ferenczy István utcáig, majd a sarkon befordulva már látszik is a főbejárat kapuja.

A kerítéssel körülvett terület egyébként körben árnyas kis sétálóutakat, a központi részén pedig gondozott gyepszőnyeget és nagyrészt bársonyvirág alkotta egynyári virágágyakat rejt. Láthatunk továbbá számos konténeres pálmát, ivókutat, padokat, formára nyírt sövényt, csapatnyi galambot. Játszótér is akad homokozóval, hintákkal, csúszdával, többfajta mászókával.
Forrás: www.edenkert.hu)

1 megjegyzés: