2013. február 24., vasárnap

Behoztam magam :-) indulhatnak az idei blogok!

Igeeen, ez nekem nagyon jó hír, hogy végre behoztam magam a tavalyi blogok megírásával! :-)
Így a mai szent napon elkezdhetem az idei élményeket.

Idei érdekes és nagyon pozitív élményünk volt a Kijutós játék!

Kíváncsi vagyok hányan hallottatok róla illetve hányan próbáltatok már ki egyet legalább ezekből ? Lécci írjátok meg ide megjegyzésbe hogy melyiken voltatok és milyen volt, köszi.

Nekünk az első ilyen a Szobafogság nevű kijutós játék volt. Ott kétfajta szobát lehetett választani: a párttitkár szobája vagy a gyilkossági helyszín. Mi az utóbbit választottuk.

Ezekre a játékokra min. 2, max 5 fő mehet általában, mi négyen Momoékkal mentünk. A lényeg, hogy 60 percre bezárnak egy szobába és ezalatt kell kijutni. A lényeg, hogy egymásra épülő logikai rejtvények megoldásából juthatsz el a végső kulcsig, amivel ki tudod nyitni az ajtót és akkor győztetek. Ha nem sikerül akkor sincs semmi, mellesleg kamerával figyelnek, tehát bármikor kijöhettek ha éppen valaki nem érezné jól magát. Veszélyesnek abszolute nem az, inkább aktiv szórakozás!

Aztán annyira belejöttünk, hogy pár héten belül elmentünk a második kijutós játékra, szintén négyen Momoékkal. Ez volt a Kijutki a Sírkamrából, egyiptomi stílusban hieroglifákkal kifestett kamrába kerültünk, képekkel és múmiával. Ez annyiban volt még élvezetesebb, hogy itt nemcsak logikai feladatok voltak hanem gyakorlati, ügyességi feladatok is. Nagyon élveztük ezt is, mindenkinek ajánlom, főleg télen, esős rossz időben tartalmas időtöltés.

Szóval Kalandra fel ! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése