2013. december 20., péntek

Június 9: Tatabánya - Tata kiruccanás

Ezen a napon meglátogattuk Tatabányán Adrika barátait. Itt a szép park szélén pózólunk :-)

Ez egy csodszép alkotás szerintem. István szerint a Nagy Magyarországot ábrázolja egyesek szerint. Én csak megerősíteni tudom, egyértelműek a folyók a szoborban. Egyeseknek nem tetszik a szobor, amit nem is értek...

Vendéglátóink, Marika és István, akikkel remek hangulatban töltöttük el ezt a szép, napfényes, nyári napot :-)

Mint kiderült itt is található egy Stonehenge :), egy misztikus kör. Oh, itt beindulna Erich von Daniken fantáziája vajon, hogy kik építhették ? :-)

A tatai tónál Marikáékkal, ahol egy tök jót hajóztunk velük, majd fagyiztunk is - hát nem csodás egy nap :-)


A tatai várat szépen felújították és bár most nem néztünk be - mivel már mindenki többször járt bent - élmény volt körbesétálni ebben a csodás időben.


Ez nekem kimondottan nagy élmény volt, úgyanis még nem voltam itt a Turul madárnál...szerintem :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése