2012. február 4., szombat

Életzöngék - szerdai edzésen hallottam :)


Szerdán a fitness teremben voltam edzeni bizony :) és ezt hallottam miközben durván nyomtam a tricepsz nyakorlatot :))

Két külföldi, állatira kigyúrt 2 duplaajtós szekrény vállú mogorva arcú srác beszélget rekedten angolul:-))))

- Figyu, hogy lehet Budapesten csajokat felcsípni ?
- Huuu, legyél óvatos, nagyoooon óvatos..elmondom mi van
- Legyek nagyon óvatos OK
- Legyél, figyu lemész egy bárba odaülsz két csaj mellé, akik csak vizet isznak, de a végén 500 eurot fizetsz! Soha ne a bárban itasd őket, vidd fel a hotelszobádba és ott itasd le őket és...asszál velük :)
- Aha..értem..
- Légy nagyon óvatos, én már 10 éve élek itt

Magamban olyat mosolyogtam hehe két faarcú, IQ gyúrós Pityu hehehe, ezek hová járhatnak bulizni :))) és mindeközben meredten nézték a másik teremben tornázó magyar csajokat...kész :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése