2010. április 15., csütörtök

Egy egész jó vicc angolul :-)

Hmm nem régen, hallottam egy elég jó viccet egy ausztráltól, bocsi angol kollégámtól :-)

- What are the 3 rings of the marriage ?
- ... ???
- First ring is the engagement ring
- Second ring is the wedding ring
- And the third ring is the suffering.... :-)

Magyarul nem annyira vicces :-)
- Mi a házasság 3 gyűrűje ?
- első: az eljegyzési gyűrű
- második: az esküvői gyűrű
- a harmadik pedig a szenvedés...csak ebben a szóban is benne van az angol gyűrű, ring szó, ezért ez angolul viccesebb :-) ja és hallottam már olyat is, hogy sokan azt hiszik itt ausztrálul beszélnek az ausztrálok, ezt már kérdezték ausztráloktól és ők kedvesen felvilágosították az érdeklődőt, hogy itt is angolul beszélnek :-)

1 megjegyzés:

  1. Hmm már rég hallottam, de írok én is egy viccet. Hátha kifut a comment queue-ra Nálad és rájössz, hogy már régen írtál a blogba... :-)

    A vicc:
    - Képzeld, két gólt rúgtam a tegnapi meccsen!
    - Tényleg?? És mi lett a végeredmény??
    - 1-1... :p

    VálaszTörlés