2010. április 26., hétfő

Trópusi Piac és még mások is, Sydney - II. rész

Örülök, hogy sokan olvassátok a blogot és külön köszönet tesómnak, Robinak az előző bejegyzésben elhelyezett megjegyzésért, ahol az összes trópusi gyümölccsel kapcsolatos kérdésemet megválaszolta :-)

A piac közelében van egy tök érdekes vietnami bolt is, ahol annyi minden van, hogy leírni sincs hely és szerintem szinte semmiről nem tudtam mi micsoda... :-)


Íme Lien An boltja és talán nem is tudja milyen híres blogon hirdetik az üzletét... :-)


Na lássuk milyen finomságok kaphatók itt konzervben:
Hmm...fürj tojás konzerv!, kókuszdióból kivont sűrített tej, amit főzésre használnak - de én ezt is megittam és a vietnamiak csodálkoztak a házban, hogy miért iszom meg a főzésre alkalmas krémet :-), illetve van a kókusztej, ami iható ( na most lehet, hogy összekevertem a kettőt, de egy biztos: az egyik sűrű és főzésre jó a másik iható :-)


Rambután és jackfruit konzervek választéka


Kókuszdió krém és kókusztej


Újabb érdekes eledel: úgy hívják a felső bal sarokban lévőt, hogy Bánh Gió snack ( rizsliszt, hús, gomba, víz, só, papír ( ezt szerintem elírták...), PMG ... na ez mi lehet? )
Jobb alsó sarokban: Bánh Chuoi azaz Banán sütik ( cukor, só, banán, kókuszdió tej, fehér bab )
Na ilyeneket nem vettem és nem ettem :-)


És egy kivétel: európai hentes és csemegebolt és mily meglepő ismerős termék a polcon :-)


azaz...meggyes Happy Day, made by Rauch Hungaria Kft..., ára: 3,75 AUD


Aztán a vasút másik oldalán, a vietnami negyedtől kb. 100 méterre leltem fel egy kedves olasz pár tulajdonában lévő italboltot, ahol igen komoly hazai választékot találni nedűkből :-)


Kunsági Kadarka, Mátrai Olaszrizling, Soproni Kékfrankos, Balatonboglári Szürkebarát, Debrői Hárslevelű, Törley Charmant édes és Törley Gála száraz pezsgők - egységesen 11 AUD


Zwack Unicum - 42 AUD, Vilmos - 53 AUD, Pecsétes Barackpálinka - 63 AUD


Kecskeméti Fütyülős Barack pálinka - 40 AUD


St Hubertus - 33 AUD és nagy üveges Becherovka - 69 AUD


És vannak itt jó lengyel ( Zywiec ) és szlovák ( Kozel ) sörök is - 3,50 - 4,00 AUD

1 megjegyzés:

  1. Hát elég drágák az italok, de a sokféle gyümölcs
    az tényleg klassz! Bár mindet én sem köstolnám meg, kinézete alapján!

    VálaszTörlés