2009. május 14., csütörtök

Munkát találni Sydneyben

Sziasztok,

Gondoltam egy bejegyzést megér, hogy írok ide munka kereséssel kapcsolatban, hátha olvassa valaki Ott Lent :-) és tud segíteni nekem. Végül is mindent meg kell próbálni.
Már felíratkoztam egy pár online aussie állás oldalra, úgy mint seek és a my career, ezekre azt mondják páran, hogy jók. Ha esetleg valaki tudna segíteni nekem állás találásban ( fogalmazzunk pozitivan! ) akkor emailben elküldeném a CV-met neki. A szakmám itthon utazásszervező, utazási irodában dolgozom, immár 12 éve, angolul folyékonyan beszélek, minden állás verzió érdekel, persze nekem a legjobbak, olyanok lennének, ahol beszélgetni kell, szervezni, kiszolgálni embereket. Köszi mindenkinek előre is a segítséget.
Tibi

3 megjegyzés:

  1. Szia,

    Probald ezt: au.flightcentre.jobs , az egyik legnagyobb utazasszervezo ceg, egesz Au-ban es persze mas orszagokban is megtalalhato.
    Sok szerencset!
    Gab

    VálaszTörlés
  2. Szia Gab,
    Köszi a tippet!
    Te merre laksz kint ?
    Üdv
    Tibi

    VálaszTörlés
  3. ajánlom a különböző turisztikai szolgálatócégek honlapjait..AATKings..ATA.vagy akár a NSWi turisztikai hivatal oldaláról elérhető nevek és cimek.

    VálaszTörlés