2010. november 23., kedd

2010 JÚNIUS 30, Séta a kedvenc kis parkomig


Amikor sétálni van kedvem, néhányszor eljövök ide a Maluga Passive Parkba ( meg ne kérdezzétek miért passzív ez a park :-)), mivel ez kb egy órás séta oda-vissza a lakhelyemtől, ez ugye sokkal közelebb van, mint bemenni a városba, ami 2 óra vonatozás retúr...


Tetszik, mert csendes, lehet pihenni, relaxálni, nyugodtan sétálni és tele van aranyos madarakkal


Van benne két nagyobbacska tó is


És jókor voltam jó helyen, mivel láthattam ezeket az aranyos kis hattyúkat :)
Hatan voltak, vidáman úszkáltak a napos jó időben az ősökkel


Amikor átkeltek egyik tóból a másikba a szülők komoly felügyelettel vezették át a kis totyogókat :)


Téli idill napsütésben


Tele van kacsával is a tó


És ludakkal...ugye ezek ludak ? Kinga vagy valaki írjátok meg nehogy rosszat írjak ide :)

2 megjegyzés:

  1. Tibi, ez a fehér, ez kacsa!
    itt láthatsz ludakat: http://praktikaksokgyerekhez.blogspot.com/2010/10/liba-elve-vagy-halva.html

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a kacsánál sokkal különlegesebb a fekete hattyú, ami főleg Ausztráliában él. Én még sose láttam...

    VálaszTörlés