2010. november 22., hétfő

2010 JÚNIUS 28, Coogee - Maroubra séta

Ezen a szép napon, hogy a suli unalma után feldobjam a hétfőt elmentem sétálni egy nagyot az egyik szép tengerparti sétányra, ahol még nem sétáltam végig.


Gyorsan elmentem a belvárosból Town Hall megállón keresztül Bondi Junction -ig, idáig jár a vonat, majd onnan buszra pattantam és lementem Coogee partra. ( Na, szerintem most Kinga beír majd, hogy megint egy új partról írok :-) de nem kell megjegyezni, mert erről már írtam :-))


Ez lenne Coogee és én :-) rövid ujjúban, így a tél közepén...hihetetlen itt is az időjárás...kissé bolondos :-)))


Kíváncsiskodók kedvéért íme a térkép: Coogee tól indultam és lesétáltam egészen Maroubra partig, laza 2 és fél óra alatt csodás parti sétányokon


Ez egy érdekes hely: a Wedding Cake Island, hmm az Esküvő Sziget :-), mely ha igaz, a formája után kapta a nevét és ismert búvárkodós hely és ezen kívül a Midnight Oil ausztrál együttes is írt egy számot erről, akit érdekel itt meghallgathatja:

http://www.youtube.com/watch?v=j3FQwovIJw0


Ilyen szép sétány van a legnagyobb részben...kék ég és a kék tenger, hát nem ideális hétfő délutáni program ? :-)


A beton sétány néhol hangulatos deszkapallós járdává változik...fent meg a menők villái, na de ha jön a nagy vihar akkor nem laknék itt :-)))) ismerve az ausztrál építészetet, a papír falakkal és zéró szigeteléssel...akkor kifagynak :-) nesze nektek milliomosok :-) akkor meg lehet fűteni és az itt ugye villannyal lehetséges csak, mert nincs fűtés sem beépítve...ennyit bevezetésül az aussie építészet csodáiról :-)


Naplemente sorozatom következő gyöngyszeme :-)
Lurline Bay, itt már sziklákon kellet ugrálni, mert az ösvény elfogyott és ezen keresztül lehetett csak tovább menni, szuper jó volt!


A kép jobb oldaláról jöttem a sziklákon, balra és ide fel a sziklára, ahol kisebb sörparti volt horgászás közben :-)


Naplemente sorozat :-)
Lurline Bay és a távolban talán az Gordons Bay...
Ezután következett egy kisebb domb, majd park és elértem Maroubra partot, onnan meg már busszal visszajöttem a belvárosba, nagyszerű séta volt!

2 megjegyzés:

  1. Hát max egy leejtett esküvői tortára hasonlít! :)
    http://www.airviewonline.com.au/photos/53/53036a93d2ed0b99e429b86e8dccc57f073d7-200x200.jpg

    VálaszTörlés
  2. Nem róvom fel :) bár megfordult a fejemben, h itt csak partok vannak?! :D Sztem, január előtt újra átnézem őket, mert még a végén készítesz egy kvízt, aztán feldobod. :) Amúgy, jó hogy felhoztad a Midnight Oil-t mert vissza tudom kunyerálni végre a cdmet...

    Megnéztem a fotót, hát semmi esküvős nem jut róla eszembe!

    VálaszTörlés