2009. december 21., hétfő

OKTÓBER 21, Balmoral Beach

OKTÓBER 21, BALMORAL BEACH


Ma is csodás idő volt, elhatároztam lebicajozom a csodás Balmoral tengerpartra. Ez még nem az a hely, de útközben megálltam és fotóztam párat.


És igen, megjött a tavasz Sydneybe, tele vagyunk szép, színes virágokkal!


Kék ég, napos, meleg idő és egzotikus, rikító flóra.


Pihenő egy mini erdőben Mosman negyedben.


Ez egy tipikus Mosman negyedi utcakép, tiszta utca, családi házak, háttérben a tenger...


Pálmafák, formára nyírt bokrok, itt nyugodtan lehet bicajozni.


Művészfotó..., akár Óceánia egyik eldugott kis szigetén is lehetne ez a kép...


Ez az út vezet le a partra, az Awaba street.


Az egyik legmeredekebb út az Awaba, itt felfelé bicajjal nem kis erőpróba volt visszafelé...vagy én jöttem ki a gyakorlatból :-)


Komolyan mondom, imádom ezt a kedves kis partrészt, amit igazából Edwards partnak neveznek és a Balmoral partrész északi része, melyet a kis sziklás félsziget határol.


Tibi bukósisakkal a fején, ami kötelező és ilyen melegben nem igazán kényelmes...


Fürdés után hüsölök az árnyékban


Hátam mögött a kedvenc kilátásom, a végtelen óceánnal

1 megjegyzés: