2009. október 14., szerda

AUGUSZTUS 2, Magyar Cserkésznap, Homebush Bay

AUGUSZTUS 2

Homebush bay Sydney külvárosainak egyike, 16 kilométerre található a belvárostól nyugatra. Itt tartják rendszeresen a helyi magyarok a cserkésznapot.


A táblával ellentétben nem, nem bicajjal jöttünk. Igen, Szilvi, Bence, Lackó és én együtt jöttünk kocsival a helyszínre. Az idő csodálatos volt, melegen sütött a téli nap!


Itt Lackó nagyon örül, hogy átölelhet :-) és én is persze!


Lackó és Szilvi csodálkozva néz, vajon ki fényképezheti őket :-)


Itt aztán volt minden, mi szem szájnak ingere. Magyar kávézó, mosolygós magyar leánykával :-)


Kirakodóvásár, bolhapiac - lehetett minden mütyürt, régi magyar dolgokat vásárolni.
Itt éppen magyar cimerek kaphatók.


Komolyan tiszta Petőfi csarnok élmény :-) Régi IPM, meg anno amikor az Alfa magazint gyüjtöttem...



Látod, Robi(öcsém), itt is akad Verne műveiből!


Magyar hímzés, de ezt itt készitik az ügyes kezű magyarok.

ÉS MOST JÖJJENEK A KULINÁRIS INYENCSÉGEK!


OK, a kengurulevest én sem értem, hogy került ide... :-)

Igen, Arany Ászok, sőt már láttam Dreher üveges sört is boltban!

Gyerekek, ez a gulyásleves, komolyan isteni volt!


Ime az édes és sós választék.
Pár helyi kedves magyar, akikkel beszélgettem és a jobb felső helyen Lackó, őt már ismerem.


Életkép, padok, magyar hímzés...
A helyszín, pakolás közben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése