2013. május 7., kedd

Agárdi strand és Feszt Feeling Május 4 - én

Május 4 - én szuper jó idő volt, így Hugival és Mártikával lementem Agárdra strandolni - két jó csajszival, tudok élni mi :-) Nagyon meleg volt - 27 - 29 fok ! Az Agárdi Popstrandot béreltem ki magunknak :-) kb ha tízen voltunk össz-vissz akkor sokat mondok :-) Le is fotóztuk kifelé menet az idei koncert programot, hátha valakit érdekel.

Hatalmas buli volt, megnéztük a kora délután még üres wurstlit - hu ezt jól írtam Mártika németül ? :-) Mert a Wurst meg kolbász tehát nem mindegy, hogy vidámpark vagy húsféle :-)

Nagyon örültünk a szép napnak, de főleg a napfénynek, a nyárias tavasznak és persze egymásnak :-)

Volt jó kis Bor és Pálinka fesztivál, Bangó Margit is énekelt, ittunk welcome drinket, majd megtaláltuk a helyi fiatalok ( mert ugye azok vagyunk :-) törzshelyét a Mangót, ott meg söröztünk, kávéztunk, bechereztünk :-) ki-ki mit a kép alapján ki lehet találni :-)

Ettünk isteni finom kenyérlángosokat, kókuszgolyókat, sajtokat és hatalmas kifli alakú kenyeret is vettünk és a Simon féle borokkal zártuk, majd este 9 fele mentünk haza vonattal, mely vonatút gyorsabban telt el mint az idefelé, a melletünk ülő utasoknak köszönhetően, de ez egy másik történet már :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése