2013. március 9., szombat

Március 8: Nőnapi meglepim Anyumnak és Huginak

Először is örülök, hogy ilyen sokan visszaírtatok emailen és tetszett a rózsacsokor :-)

Anyukámat és Adrikámat ( azaz Hugit :-) most éppen nem a szokásos virágcsokorral leptem meg Nőnapra, hanem úgy gondoltam, ha élményt adok nekik, az tartósabb lesz, mint egy virág. A meglepetés nagyon bejött, mindketten imádták a helyet!


És hogy melyik hely is volt ez: nem más, mint a híres bármixer és étterem tulajdonos vendéglátóhelye, a La Bodegita kubai hangulatú étterme! Itt Lajsz Andrással a tulajjal pózolunk Hugival :-)


 A finom vacsora után, melyen a levestől, az ínyenc főétkeken át egészen a páratlan desszertekig mindent megkóstoltunk, természetesen fincsi koktélokat is ittunk. Mindután én még letöltöttem egy szép nagy krigli Hoogaarden belga sört is. A vacsora alatt kellemes kubai élőzene szólt, mely tökéletessé tette a hangulatot és a hely varázsát. Anyu nagyon élvezte.

 

Hugi is nagyon szerette a helyet és emlékezetes napot szereztem neki is - azt mondták, hogy szeretik a jó ötleteimet :-))

Remélem Lányok, Nektek is legalább így telt a Nőnap! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése