2011. március 14., hétfő

2010 október 15 - 18, Szilvi Sydneyben


Egy jó ismerősöm Szilvi lejött pár napra Brisbaneből, hogy Sydneyben turistáskodjon :-)
Örömmel elvállaltam az idegenvezetést :-)


Észak- Sydney sétánk során fényképeztem le a tipikus ausztrál lányokat, akik a tipikus 45 fokos cipőt viselik ilyen rendezvényeken és bulikba is így mennek, illetve próbálnak, mert nagyon fáj benne a lábuk. Láttam már jó pár sántikáló vagy egyszerűen a cipőjét a kezében hordó lányt este illetve a vonatállomáson...azt beszélik páran botox-al kezelik a lábukat, hogy ne érezzék a fájdalmat, no komment...Egyébként egyszer Judittal benéztünk egy cipőboltba a Városháza közelében és két fajta cipő volt: ez a 45 fokos és papucs...


Ezt a Dodge Viper-t a lottónyereményemből vettem :-)
Amúgy nyertem a lottón tényleg, de abból csak 2 csokira meg egy üdítőre telt :-)


A Bondi beach királyai :-))) dehogy csak pár laza fiatal, de olyan jól felsorakoztak :-)


Veszélyes áramlatok - tábla üzenete, így csak térdig mentem be :-)


Bondi beach - a heringgyár :-)... és még nincs is nyár!


Utunk során érintettük a legrégibb épületet a városban, mely 1816-ban építették, Coxswain barrakkok néven.

A Coxswain volt az az ember, aki irányította a hivatali hajók flottáját, melyeken fegyencek szolgáltak. Ez igen fontos tisztség volt, akkoriban, amikor mindent hajókon hoztak be a városba. John Cadmant 1827 január 27-én nevezték ki és 19 évig élt az épületben.

Egyébként Cadman Úr is fegyencként érkezett ide. Angliában ellopott egy lovat, amiért halálra ítélték, de nagy szerencséjére, III. György éppen azzal volt elfoglalva akkoriban,
hogy minél több elítéltet szállíttasson a Nagy Déli Földrészre, így az ítéletet életfogytig lévő tartózkodásra módosították a börtönszigeten.

1798-ban érkezett az akkori Ausztráliába...amikor a kolónia még csak 10 éve létezett...


Egy laza séta a naplemente utáni Sydneyben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése