2011. február 22., kedd

Szingli Parti, 2011 február 12.


SINGLE PARTY, SYDNEY

Jól van gyerekek, beharangoztam, hát írok róla... :)

Mint a fenti sorból is kiderül, ez sem volt egy nagy dobás...

Szóval este 7 kor találkoztam Judittal és Eszterrel a Wynyard állomásnál és onnan sétáltunk le az Office hotelbe...ja igen itt minden sarki kocsmát hotelnek hívnak, ne is kérdezzétek miért, de valami engedély meg adózás miatt így jobban jöttek ki a tulajok...szóval egy pubban voltunk.

A belépőben volt egy ital ( amit sörre transzformáltam át, a lányok pedig borra :) és sok nibbles...ez mint kiderült húspogácsa, csirkehús, marhahús és mindenféle fincsi falat volt...a buli elején még nem tudtuk, hogy a kajának lesz a főszerepe illetve egyetlen értelme az est folyamán :)

Elején egymással beszélgettünk, mindenki közben szállingózott be...lányok a lányokhoz ültek le, fiúk a fiúkhoz...aztán lassan összejött kb. 40 ember.

Mikor kikértem a sörömet, szóba elegyedtem egy japán csajszival, pár percig beszéltünk...16 éve él itt és ékszereket csinál, északi részen lakik blablabla...aztán megkérdezte:

- És te mit csinálsz Sydneyben ?
- Tanulok és dolgozom is.
- Egyetemen tanulsz ?
- Nem, főiskolán..
- Értem, szóval diák vagy ?
- Igen
- Öööö.. bocsi, most meg kell keresnem a barátaimat ( hehe , előtte egy perccel mondta, hogy egyedül jött :-))) Na jól van elment, jót mosolyogtam :-) ez olyan volt, mint régen a dizsiben hehe, amikor kérdezték, hogy szüleiddel laksz vagy nincs kocsid... :-)))

No comment...de jót szórakoztam...

Egy idő után a szervező behívott mindenkit az erkélyről, ahol a legtöbben ültünk és mindenki kapott egy cetlit, rajta volt nekem egy színésznő és meg kellett keresni a filmet, amiben ő játszott...

Lassan beindult a zene is, hangulatvilágítást úgy csináltak a szervezők, hogy kicsavartak pár égőt a plafonból :-)) aztán...nem történt semmi...

Ezek úgy álltak ott ( lányok, fiúk ) megszeppenve, halkan beszélgetve a sötétségben az oszlopok között mint nyírásra váró, félénk birkák az akolban :-))

Na nekünk több se kellett, összeállta a hármas magyar banda :) és táncra perdültünk, persze magyarul is énekeltem picit, ahogy szoktam, úgyhogy mi csináltunk pici bulit magunknak, de az alapvető kriptahangulatot mi se tudtuk felpörgetni.

Ja persze a lányok többsége nagyon magassarkú cipőben volt, kb 45 fokban a talpukkal benne, mert itt ez a divat...járni se tudnak benne, de este szinte minden csaj ezt viseli, ebben aztán táncolni...lehetetlen akció, helyette topognak a bár előtt és szorongatják a poharat a kezükben és beszélgetnek...aztán öten elkezdtek lötyögni....na ekkor mi már kimentünk az erkélyre és megtaláltuk a kaját :-) Jó bekajáltunk még, elröhögtünk tök jól majd este 10 kor, amikor már alig maradt ember, mi is szépen hazamentünk.

1 megjegyzés: