2011. február 22., kedd

Honnan jöttél ? Indonézia! :-)))

Sztori a suliból, kis szösszenet :-)))

Csoportos feladat volt a Business ( Üzleti ) órán...

Kérdezem az előttem ülő csajt:

- Szia, te honnan való vagy ?
- Indonézia
- Az jó, melyik részéről ?
- Lombok, ismered ?
- Igen, pár utast küldtem oda, utazási irodában dolgoztam otthon. A magyarok nagyon szeretik Bali szigetét amúgy...még nem voltam, meg elmennék Borneóra is, csodás dzsungel van ott...
- Az nem Indonézia...
- Dehogynem ( csodálkozom :-), nem ismered a hazádat ? :-)))

Erre megnézi a laptopján :-)

- Hmm, tényleg...
- :-))))
- Jól van....hmm...annyi sziget van Indonéziában....

No komment :-) Borneó az egyik legnagyobb sziget..ennyit a helyi földrajzóráról :-)

2 megjegyzés:

  1. sztem, nálunk tanítják - vagyis európában - a legjobban a földrajzot. Emlékszem, gimiben vaktérkép volt, meg az összes ország fővárosát be kellett vágni. De mégis tudta az ember, h kb. merre fele is található...

    VálaszTörlés
  2. sehol nem talalkoztam meg ilyen emberekkel Ausztralian kivul..de itt igen, parral...
    pedig voltam mar nehany orszagban..
    ez is egy szep tapasztalat :O))

    VálaszTörlés