2012. január 27., péntek

Szeretlek Magyarország!

Gondoltam írok egy szívhez szóló őszinte pozitiv hangvételú hozzászólást szépséges Hazánk mellett!
Manapság, amikor az ember annyi, de annyi negativ gazdasági és politikai hírt hall, lát úgy látom jó lenne egy pár tudatosító sor Magyarország nevében!



Ausztrália, Sydney után, mely végül is 2 évig adott otthont nekem...,örülök, hogy Magyarországon élek, mert:

- így bármikor láthatom szeretteimet, barátaimat, haverjaimat személyesen, de azért most mondok egy nagy köszönetet a Skype - nak! :)

- megtaláltam egy igazi, helyes, okos, vidám magyar lányt - erről kint úgy gondoltam, hogy majd aussie barátnőm lesz blablabla, de...hát belátom, hogy nem is bolygót hanem fényéveket tévedtem azzal az ötlettel...:)

- az utcán téblábolva vagy a metróban is akár, ha körbenézek szinte csak helyes lányokat látok - azaz nem azokat a fehérarcú, sápadt, teljesen hülyén öltözködő és mereven maguk elé bámuló, totál életcél nélkül élő aussie lányokat, akiknek bőven elég a pia, napsütés, tengerpart és egy szörfös hapsi egész életben :))

- ha étkezésről van szó, akkor tényleg finom, ízletes ÉTELEKET eszünk, mert a magyar konyha és alapanyagai kiválóak! A magyar csabai és kolbász hazánkban készül - jaja Ausztráliában is tudsz venni "magyar húsárukat" csak éppen New South Wales államban csinálják ott...nem rossz de nem az igazi, de azért köszönet a Primo cégnek valamit azért pótol ha ott élsz :)

- fincsi, zamatos magyar borokat ihatsz - na jó az aussie borok is jók :)

- Hazánkban szinte hetente van valamilyen jó, látványos rendezvény, gasztronómiai orgazmus, fesztivál, vásár, kultúrális program stb stb stb...bőség van programokban - ismerösöm mondta, hogy szétunja magát Brisbaneben...hát ez van a tengert is meg lehet unni egyszer :)

- a szép magyar tájak, a Balaton a kedvencem

És ez nem jelenti azt, hogy nem volt nekem jó Auban, de..mert igen is nagy ÚT volt, önismereti utazás az biztos...., sőt... és örökké a szívembe zártam Ausztráliát és Sydneyt meg pláne... és bármikor visszamennék...kivéve diákként :)

2 megjegyzés:

  1. Teljesen igazad van Tibi. En is eltem majdnem 5 evet Sydneyben, es hasonloan velekedem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a véleménnyel :)
      Tibi

      Törlés