2011. június 14., kedd

2011 június 5. Bicajozás Adrival

Oh hát igen, ez a hétvége aztán tökéletes volt és mindez jó sok bicajozással megfűszerezve!


Ha tegnap azaz jún 4 -én nem lett volna elég a bicajozásból és márpedig nem, mert imádok bicajozni :) Szóval ezen a nap egy szuperjó, vidám hangulatú bicajtúrát tettem Adrival a Margitszigetre, majd onnan az Árpád-hídon át a Római partra, ahol az Evezősnél álltunk meg kis deja vu érzés, mintha tegnap is itt lettem volna :)


Az Evezősben éppen élő zene volt - na jó - nem emiatt jár ide az ember :), de ettünk egy tuti fincsi lángost ( megoldás: ezt máshonnan hoztuk, itt nem rendelhető :) és leöblítettük persze :)


A Római part után végig a Duna menti bicajuton lementünk a Lágymányosi híd után lévő Kopaszi-gát nevű helyre - eddig itt még nem jártam! Nagyon csodás hely, tök jól megcsinálták, füves terek, játszóterek, elegáns éttermek, büfék - tényleg klassz és ami még klasszabb, hogy ez a csodás napos, nyári nap sok nevetéssel telt el, még jó, hogy Adri bírja a humoromat :) és ha jól láttam ő is szuperül érezte magát :)
A fenti Kopaszi gát kép nem saját, de igérem lesz mihamarabb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése