Hétágra sütött a nap :)
Az Ikarus 180-ról érdemes tudni, az Ikarus első sorozatban gyártott csuklós autóbusza, 1966-73-ig gyártották. A jármű háromtengelyes, önhordó karosszériájú. A busz 16.500 mm hosszú, 2-3-2-4 ajtóelrendezésű, befogadóképessége szerint 42 ülő és 140 álló utas szállítására alkalmas.
Turistafotó :) erre megszólalt a soför, de csak a hátam mögött, hogy:
-Na ilyet is ritkán látunk! Már hogy bp-iek fotózzák a BKV buszokat :)
És ez régen nálunk is úgy volt, mint kint most Ausztráliában, hogy külön ajtón történik a be és a kiszállás. Itt a leghátsón szálltak fel ( Sydneyben a legelsőn ) és a hátrébb lévő ajtókón le ( Sydneyben a középső és utsó ajtókon le ).
Itt meg a jegyszedő nénibácsi helye volt.
Vidéken ritkaság volt a típus, Miskolcon, Pécsett, valamint Győrött a Rába MVG munkásszállító buszaiként lehetett találkozni velük.A járműből sok példányt exportáltak, elsősorban a Szovjetúnióba.
Ez nagyon jó. Kár h. én nem láttam. A múltkori retró villamost viszont én is pont láttam a Bosnyákon!
VálaszTörlés