2011. január 23., vasárnap

Heti benyomások, Sydney kaleidoszkóp...

Sziasztok,

Ahogy ígértem júliussal fogom folytatni hamarosan.
Kinga megnyugtatására közlöm, már jól vagyok :-)

Szóval most leírnék egy kis mixet itt nektek, benyomások, élmények a héten :-)

ÍME EZ ( IS ) AUSZTRÁLIA :-))

Jan 20, Bondi Junction buszállomás, innen lehet menni Bondi beach-re...
Volt egy tini banda, várták a buszt, egyik csaj aznap gondolom elhatározta, hogy macska lesz :-) Volt kis macska fülei, arca, szemei, macskásra festve, meztelen combján meg fekete csokornyakkendő....ennyi :-) majd pár percre rá, 2 tini csajszi, mezítláb, egy szál bikiniben ellibbent az állomáson, mintha strandon lennénk...bármit lehet, nyár van, forróság, elég egy szál bikini is, hehe mondjuk örültem ennek a látványnak még a buszpályaudvaron is :-)

Ez a valósítsd meg önmagad, itt lehetsz bárki, elfogadnak, úgy ahogy vagy...akár mezítláb is, miért ne....

Jan 21, megyek Lacihoz Manly-be északra busszal

Ellenőrzés volt..buszmegállóban vagy 10 ellenőr, mindkét ajtón felpattantak és kérték a jegyeket hangosan meg hogy menjenek be az első ajtótól beljebb az emberek, a megállóban meg 2 zsaru is strázsált...itt tuti nincs lógás.... :-)

Jan 22, Laciéktől reggel indultam a szépséges 10 km-es Spit - Manly sétányra, beszámoló késöbb :-)
Szóval bemegyek a Coles közértbe venni pár dolgot...jövök ki, erre öregasszony, kisméretű ebbel megjelenik a bejárat elött, kutyán ruha ( nyáron !) és figyi, pici rózsaszín, KUTYA NAPSZEMÜVEG... !!


Jan 23, ma este 6-kor randiztam egy ausztrál lánnyal....beszámoló később :-)))
Blog címe szerintem ez lesz: Intergalaktikus találkozó - azaz két világ randija :-))))) mert néha úgy éreztem, mintha két különböző bolygólakó találkozott volna...

Köszönet a magyar lányoknak!!! Bennetek van spiritusz, életenergia, kisugárzás !!
Köszönöm Nektek, örülök, hogy magyar vagyok :-)))

2 megjegyzés:

  1. kivancsi vagyok, ugyanaz a sztori a csajokkal?
    asszem en merevebb vagyok az ozzi lazasagnal, es baromira nem kivanok latni bizonyos dolgokat, amik pedig olyan marha-jo-lazak.. (vagy igenytelenek?) namin1, ez van :)) jo szorakozast a kovetkezo par hetre aztan kesobb megdumazzuk :)

    VálaszTörlés
  2. hihetetlen, h mik vannak arra fele! :)

    VálaszTörlés