2011. január 20., csütörtök

2011 január 20. - Visszatérés Sydneybe...

Sziasztok kedves Olvasóim,

Először is Mindenkinek Boldog Új Évet kívánok!

Eltűnésem oka az volt, hogy újra szeretteim és barátaim körében töltöttem otthon az ünnepeket és az Új Évből pár hetet, nagyon jó volt otthon, szuperül éreztem magam, köszönet Mindenkinek! :-)

Szóval tegnap, január 19-én érkeztem vissza Sydneybe,sok minden nem is történt, mivel a kora reggeli érkezés után aludni mentem, majd délután elugrottam venni kaját, gyümiket és Bundaberg gyömbérsört :-)

Ma január 20 -án, bementem a belvárosba, de a nagy meleg miatt eldöntöttem, hogy kimegyek Bondi-ra, ahol istenit fürödtem a 24 fokos tengerben, majd napoztam, heverésztem a fűben és epret illetve szőlőt majszoltam a 28 fokos melegben :-)



A bloggal el vagyok maradva, de folytatom a 2010 júliusi élményekkel hamarosan.

Legyetek jók és élvezzétek a telet, a havat, jó hógolyózást Nektek ! :-)))

Üdvözlettel:
Tibi

1 megjegyzés: