2010. december 4., szombat

A legviccesebb ausztrál weboldal, szerintem :-))))

Komolyan szétnevettem magam :-))))), amikor ezt az oldalt megtaláltam, nem is tudom, hogy :-)

Tényleg van ilyen képzeljétek el, hogy: ORSZÁGOS NYILVÁNOS VÉCÉK TÉRKÉPE :-))



Komolyan mondom, annyira belejöttem, szörföltem vagy 10 percig itt a budioldalon :-))))

Van itt minden kérem szépen, rá tudsz keresni állam, város és körzet szerint, hogy hol mennyi budi található illetve, hogy van-e egyáltalán.

És ha van, akkor meg tudod nézni térképen, megadja a pontos címét, a telefonszámát is ( ha pl benzinkúton van ), ezen kívül a nyitva tartását! és a szolgáltatásait is ( szemetes van-e benne, babapelenkázó asztal van-e ott )...szóval okés értem, ez mind nagyon hasznos értem, de hogy erre egy külön weboldalt létrehoznak...ez nem semmi...szerintem :-))), otthon van magyar vécék oldala ? :-)))

Ez az egész az Országos Kontinencia Kezelési Stratégiai Projekt részeként jött létre és az Ausztrál Kormány Öregedési és Egészségügyi Osztálya alá tartozik!

Nagyon komoly :-) beregisztrálhatod a kirándulásaidat és az általad meglátogatott nyilvános vécéket, gondolom elmondhatod a tapasztalataidat :-))

Van benne Útitervező is, ami megkeresi neked az útközbe eső vécéket és sok térképet is találsz itt, lehet szörfözni az ausztrál budik között :-))

Jó szörfözést Nektek :-)))

Íme az oldal:
http://www.toiletmap.gov.au/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése