2010. augusztus 15., vasárnap

2010 Április 09, Gasztronómiai kirándulás Bondi beachre


Mai nap spontán elhatározásból kimentem a Bondi beachre, mivel isteni szép, meleg idő volt. Mikor megérkeztem Bondi Junctionra, ahonnan busszal juthatsz el a partra, elhatároztam, hogy lesétálok, ami laza fél óra gyaloglás csak, én meg szeretek sétálni.

A Bondi partra vezető Bondi Road - on lépdelve spontán rájöttem, jó lenne venni egy jó kis magyar Univer mustárt, azzal csak jobb a virsli, így beugrottam a KEMENY'S Supermarketbe, ahol régen magyar volt a tulaj, manapság azt hiszem orosz már. A Kemenyben jó pár magyar terméket vehetsz, tök jó érzés volt látni őket :-) Többek között ilyen volt a:


Dreher sör kartonban ( 21,99 AUD ) vagy üvegenként ( 4,49 AUD )


Ételízesítő, halászlé fűszerkeverék, pörkölt alap,


Kalocsai paprika...


Édes Anna, Erős Pista...


Univer paprika és gulyás krém..


Almapaprika, uborka...Nyíregyházáról


Az Univer mustár, 500 grammos kiszerelésben


Továbbmenve a Bondi road-on található a Cosmo, ahol magyar ételeket is rendelhetsz, mint pl. gulyásleves vagy csirkepörkölt


Bondi Road, részlet


Már a Bondi part, sétálóutcájában található a szintén régen magyar tulajdonú, Gelato cukrászda


Ahol a kirakatban rám mosolygott ez a piramis süti...és


és nem bírtam ellenállni, így be is faltam a parton :-)


Naplemente, Bondi beach, sportos anyukák :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése