2010. június 7., hétfő

2010 MÁRCIUS 6, Utazás Kiállítás Sydneyben

Istvántól hallottam, ha jól emlékszem, hogy van Utazás Kiállítás Homebush-ban, na több se kellett már ott is voltam :-) Egy órával később István is befutott egy aussie szöszivel :-)


A bejáratnál...tele izgalommal :-)


Gyerekek, kedves kollégák otthon az utazási irodákban - elmondhatom, hogy a sydney-i utazás expohoz képest a budapesti egy nagy rendezvény. Komolyan! Itt egy kupola alakú épületeben volt, ami szerintem kisebb, mint a fele volt a BNV A pavilonnak....ezt nem is értem..., kissé csalódás volt...miért is van ez ?

- az ausztrálok otthonról foglalnak nyaralást interneten
- itt is még jelen van a recesszió
- nem érdekli őket a nyaralás... ( nem hinném.. )

További válaszokat várok a megjegyzésbe :-)


És igeeeen, kis hazánk is az aussie útipalettán... !!!

És újabb magyar vonatkozás, az É- Nyugat Ausztrál standon beszédbe elegyedtem egy hölggyel, aki jó pár napot töltött el Magyarországon és Bécsben egy üzleti út kapcsán és imádta kis hazánkat!

Mivel jó idő volt, leugrottam Homebushból a Coogee beachre, ami azért igénybe vett egy órát vonattal és busszal, de megérte mert isteni idő volt, nyár, napsütés....


Oh a tenger...( most mivel tél van már hetek óta nem láttam tengert, mindennap esik.. )


És az a csodás tengerparti sétányok...


Az életmentők mindenhol ott vannak, földön, vízen, levegőben...mentenek, ha szükség van rá.


És Coogee parton találtam egy kirakatban ezt a hirdetést a szépséges Parlamentünkkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése