2010. február 14., vasárnap

ÚJ de még tavalyi blogok

Sziasztok,

Nem tudtam, hogy müködik, de most megirtam egy tavalyi blogot, de mivel azt még 2009 dec 21-én mentettem el piszokozatként igy az oldal a dec 21 - hez mentette el, ott keressétek a tavalyi blogokat, amiket most írok meg. Tavaly okt 21-nél hagytam abba, igy a legelső amit olvashatok sok szeretettel az okt 22, amit tehát a 2009 december hónapnál találtok meg :-)

Szóval hihetetlen, de visszatértem a blogomhoz, a blogíráshoz! :-)
Gyorsan kezdem a még elmaradt tavalyi blogokkal, aztán hamarosan jönnek az idei élmények!

Üdv mindenkinek,
Tibi

3 megjegyzés:

  1. épp most akartam reklamálni, h mi lesz a beígért bejegyzésekkel! Aztán gondoltam arra is, h lehet meg kell keresnünk. Erre mit olvasok itt, h aki olvasni akar, az keressen! :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. RSS-en írás szerint hozza az újakat, másnak is ajánlom! Így egyből látod, ha jön új bejegyzés.
    http://www.google.com/reader/
    a hírcsatorna címe:
    http://tibiau.blogspot.com/feeds/posts/default

    VálaszTörlés
  3. köszi!!! bár, ha bejelentkeznék a blogspotra, akkor is tuti megjelenne... :)

    VálaszTörlés