2010. február 10., szerda

Még egy kis türelmet kérnék

Kedves Olvasóim,

Még egy kis türelmet kérnék tőletek, lassan elindul idén a blogom.

Az a helyzet, hogy január 21 érkeztem vissza a jó hideg budapesti télből a hihetetlenül forró, 42 fokos Sydneybe, amely azóta átcsapott trópusi, párás, meleg, nedves Sydneybe, majd már vagy 2 napja szép, száraz, meleg nyárba :-)

A szállásom új, jelenleg Nyugat-Sydneyben lakom és már járok suliba újra és szorgalmasan és kitartóan keresem és meg is találom a nekem megfelelő állást, most ezzel megy az idő. Idén még csak egyszer fürödtem a tengerben, feb 1 - én Bondi beachen.

Még tavalyról is van pár blog azokkal kezdem majd.

Szívesen vennék ötleteket, kéréseket tőletek, miről irjak ide nektek, miről szeretnétek olvasni.

Kérlek irjátok meg a megjegyzés rovatba.

Üdv, szép napot kivánok Mindenkinek,
Tibi

1 megjegyzés:

  1. mi már elküldtük az igényünket emailben!!! :) épp ma küldtem neked emailt, a 42 fokkal kapcsolatban, tehát a hír igaz!!! :) Nagyon jó volt a karneválon, kb. olyan idő volt, mint mikor veletek voltunk 2 éve!!! Remélem, mielőbb tudunk skypeon beszélni!!!

    VálaszTörlés