2010. szeptember 4., szombat

2010 Május 16: Csodálatos Kultúrmorzsa !


Május 15 - én spontán felhívott Ricsi, hogy másnap van-e kedvem elmenni vele a Shen Yun előadásra. Ő ott dolgozni fog hivatalosan, mint újságíró, de kapott egy tiszteletjegyet és ezt nekem adná, hogy megnézzem ezt a páratlan produkciót.

Naná, hogy igent mondtam.

A feltétel az volt, hogy a végén nekem is angolul interjút kell adni Ricsinek, adtam is, de sajna azt nem adták le a tv ben és elküldeni se tudta Ricsi nekem.

A Shen Yun azt jelenti: isteni lélek és így utólag elmondhatom, hogy tényleg spirituális élmény is volt egyben, amit mások is mondtak az interneten is megtalálható interjúkban.


A jegy a 14 órás műsorra szólt és bár kissé elkéstünk a városi dugó miatt, azért bőven maradt idő a csodálkozásra, mert szemem-szám tátva maradt, tényleg olyan látványos és páratlan volt.



A Shen Yun-ra sok mindent lehet mondani, mint pl:

- mennyei zene
- lélegzetelállító táncok és táncosok
- varázslatos tájak
- időtlen legendák

A Shen Yun színes és magával ragadó, a kínai táncot és zenét felvonultató klasszikus előadás, melyben bemutatják a hagyományos kínai kultúrát.

Minden évben új műsorral jelennek meg a világ számos színpadán.

A darabban elutazhatunk a Himalája hegyvidéki tájaitól kezdve a trópusi régiókig, a mennyországtól, égi paradicsomtól egészen a poros, kietlen mongol tájakig.

Tenorok, szopránok és díjnyertes vokalisták énekelnek zongorakísérettel.

Az egyik különlegesség a páratlanul szép, színes ruhák, kosztümök, amiben a szereplők fellépnek.
Több száz, kézzel készített ruhakölteményt viselnek a művészek.




Itt egy rövid előzetes belőle, ha van lehetőségetek rá, feltétlen nézzétek meg!

1 megjegyzés: