2010. január 11., hétfő

2010 JANUÁR 11, Ma láttam az AVATÁR cimű filmet!



Mai napon 2010 január 11-én Zolival láttam az AVATÁR cimű filmet a budapesti IMAX moziban az Aréna Plázá-ban és bátran mondhatom, hogy életem egyik legjobb filmje !!!!!!!

Az csak egy dolog, hogy 3 dimenzióban fantasztikus volt látni azt a leirhatatlanul szép bolygót a Pandorát, amit James Cameron 15 éven keresztül csinált a stábbal, de volt benne bőven mögöttes üzenet...

Nekem leesett pár üzenet értékű info a filmben elejtett mondatokból és jelenetekből...

...csodás és felemelő érzés volt látni, ahogy a Navik ( pandora kékbörű őslakosai ) milyen harmóniában élnek a közvetlen környezetükkel, az ismeretlen, szépséges nővényzettel és különleges állatvilággal, őserdei flórával rendelkező Pandora bolygón és hogy milyen sokat tudnak a körülöttük lévő világról...

Mi vajon mennyit tudunk a közvetlen környezetünkről, érdemes lenne elgondolkodni ezen ? ... a növényekről, az állatokról, az emberekről... ???

Mennyire élünk harmóniában egymással, a bolygónkkal ???
Ezek a kérdések úgy éreztem burkoltan benne voltak a filmben...a szívem megszakadt amikor az emberi hadsereg a hatalmas páncélos űrhajóval lerombolta, felrobbantotta, kiírtotta és kidöntötte a Navi nép gyönyörű, óriás fáját, amin évezredek óta éltek olyan harmóniában, összetartásban és egyetértésben és nem utolsósorban szeretetben, amit jó lenne megvalósítani más világokban is.....

A Naviknak régi hagyományaik voltak, amiket szájról szájra adtak át és tisztelték az őseiket és ami lényeges volt HITÜK! Hittek egymásban és magukban és az egész Világmindenségben!

Tudták, hogy azon a bolygón minden és mindenki összefügg és része a nagy egésznek, az egységnek és ha volt is ellentmondás, ellenállás, tudták, hogy a HIT és az UNIVERZÁLIS SZERETET átsegíti őket mindenen. Jó lenne ha ez más bolygókon is igy lenne...

Aki még nem látta, feltétlen javaslom, hogy nézze meg az IMAX 3 D moziban, tényleg páratlan élmény és a mozitörténet mérföldköve...szerintem...de ez csak a saját véleményem...

A fentiek mind a saját gondolataim, intuítivan jöttek most és éreztem, hogy le kell írnom őket, nem idézet...

Extra hosszú 4 perces filmelőzetes:




Avatár ( definició )

A hinduizmusban az avatár egy Halhatatlan Lény inkarnációja (megtestesülése), vagy magáé a Legfelsőbb Lényé. A szanszkrit Avatāra szóból ered, amelynek jelentése „földreszállás”, mint ahogy rendszerint a halandó világba való leereszkedést is jelent valamilyen különleges céllal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése